We´re all acrobats...

...Quote Hayley Williams under konserten haha, efter den berömda Flippen av Josh och Jeremy!
Snygg var den, jösses vad jag skrek haha!


Nu är det då exakt en vecka sen konserten. Om jag inte mistar mig, så stod vi just vid detta tillfälle och lyssnade till You Me At Six, det ända förbandet som jag verkligen lyssnat på innan. (medans jag skrev, inte när det postades haha) Grymma var dom!
Men låååångt ifrån lika grymma som Paramore, of course!
Det ver så fantastiskt att jag nästan började gråta när de började spela det vackra introt... Oj oj oj, det var helt insane! Ända sen jag såg The Final Riot dvd:n har jag velat stå som i My Heart och bara oh oh oh (dålig beskrivning hehe) med Hayley, och det fick vi nu! På Where The Lines Overlap! Fick såna rysningar, det är inte klokt! Och hur många gånger har jag inte sett den dvd:n och bara önskat att någon gång få höra "I´m sorry SWEDEN, but I´ll pass it up now look this way" istället för "I´m sorry Chicago"! Så coolt!

Är lite stolt över sverige också. Vi var en sjuhelvetes publik måste jag säga. Energin var otrolig! :D





Meet and Greet :D Observera att Taylor kollar rakt in i min kamera! :D


En klassisk "Hayley pose" haha!

The Only Exception...



Hur många gånger har man inte sett dom på bild? Och helt plötsligt står dom där haha :p

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0